Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 13.12.2018, 09:54

Чорнотисянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Предметно-методичні тижні [11]
Літній інмовний табір [2]
Шкільні заходи і семінари [48]
Фінансування школи [4]
Документація школи [7]
Засідання методоб'єднань [9]
Засідання педради [3]
Замовлення підручників [13]
Оголошення [1]
Зарахування дітей до школи [1]
Освітня програма школи [6]
І етап всеукраїнської олімпіади [20]
LaStrada
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Освітня програма школи

Освітня програма на 2018-2019 н.р. частина 1
08.10.2018, 22:03

Затверджено

Директор школи

______Р.М.Манівчук

«31» серпня 2018 р.

 

 

 

 

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

ЧОРНОТИСЯНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ

ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

РАХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ  РАДИ

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ  РІК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Схвалено

на засіданні педагогічної ради

(протокол № 9 від 31.08.2018 року)

Голова педагогічної ради

 

__________Р.М.Манівчук

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1. Призначення школи та засоби його реалізації

 

Чорнотисянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рахівської районної ради Закарпатської області створена розпорядженням  Рахівської райдержадміністрації за № 169 від 29.06.1999 року , знаходиться у комунальній  власності, є юридичною особою, має печатку, штамп, ідентифікаційний номер 26326325.

Навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", іншими законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерством освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими нормативно-правовими актами, Статутом школи.

Головною метою навчального закладу є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.

Головними завданнями навчального закладу є:

- забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;

- виховання громадянина України;

- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;

- розвиток особистості учня, його здібностей і обдаровань, наукового світогляду;

- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів.

    Навчальний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

- безпечні умови освітньої діяльності;

- дотримання державних стандартів освіти;

     У відповідності до чинного законодавства загальноосвітній навчальний заклад здійснює освітній процес відповідно до рівнів загальноосвітніх програм трьох ступенів освіти:

I ступінь – початкова загальна освіта, тривалістю 4 роки;

II ступінь – основна загальна освіта,  тривалістю 5 років;

III ступінь – середня (повна) загальна освіта (профільна), тривалістю 3 роки.

  Призначення кожного ступеня навчання визначається Типовим положенням про загальноосвітній навчальний заклад та окреслено у відповідних освітніх програмах.

Основними засобами досягнення мети, виконання завдань та змісту загальноосвітніх програм, а також уведення в навчальний план предметів і курсів, реалізації призначення школи є засвоєння учнями обов'язкового мінімуму що сприяють загальнокультурному розвитку особистості та формують гуманістичний світогляд .

Освітні програми, реалізовані в школі, спрямовані на:

- засвоєння учнями обовязкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм;

  - виховання працьовитості, любові до природи;

  - розвиток в учнів національної самосвідомості;

- формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення.

У навчальному закладі створені та функціонують предметні методичні об’єднання, творчі групи, психологічна та соціальна служба.

Школа допомагатиме батькам здобувати спеціальні знання про стадії розвитку дитини, ефективні способи виховання в дитині сильних сторін характеру і чеснот залежно від її індивідуальних особливостей.

 

                          Розділ 2. Опис "моделі" випускника школи

 

Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання, а важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, взаємоповязані з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, які потрібні для успішної самореалізації у житті. Місія нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.

Випускник нашої школи – особистість:

  • освічена;
  • морально-свідома, духовно зріла;
  • культурна, готова до самовдосконалення;
  • творча, комунікативна;
  • патріот своєї держави.

     Освітній процес у школі спрямований на формування у випускника школи ключових компетентностей необхідних для успішної життєдіяльності:

  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами;
  • математична компетентність;
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
  • інноваційність;
  • екологічна компетентність;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність;
  • навчання впродовж життя;
  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
  • культурна компетентність;
  • підприємливість та фінансова грамотність;
  • готовність до вибору професії відповідно до своїх здібностей та можливостей, потреб ринку праці.

Усі перелічені компетентності однаково важливі й взаємопов’язані. Кожну з них діти набувають під час вивчення різних предметів на всіх етапах освіти. Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читати і розуміти прочитане, висловлювати думку усно і письмово, критично мислити, здатність логічно обґрунтовувати позицію, виявляти ініціативу, творити, уміння вирішувати проблеми, оцінювати ризики та приймати рішення, конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект, здатність співпрацювати в команді.

 

                     Розділ 3. Цілі та задачі освітнього процесу школи

 

Враховуючи призначення і місце школи в освітньому просторі  школа працює над досягненням таких цілей та задач:

  • забезпечити засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту початкової, основної, середньої (повної) загальної освіти на рівні вимог державного освітнього стандарту;
  • гарантувати наступність освітніх програм усіх рівнів;
  • створити основу для адаптації учнів до життя в суспільстві, для усвідомленого вибору та наступного засвоєння професійних освітніх програм;
  • формувати позитивну мотивацію учнів до навчальної діяльності;
  • забезпечити соціально-педагогічні відносини, що зберігають фізичне, психічне та соціальне здоров'я учнів.
Категорія: Освітня програма школи | Додав: Андрій
Переглядів: 38 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
uCoz